Klacht of compliment

We horen graag uw ervaring met onze dienstverlening. Heeft u tips en ideeën om onze dienstverlening verder te verbeteren? Fijn dat u deze met ons wilt delen.

Een compliment

U kunt ons een compliment geven door het complimentenformulier in te vullen of door ons te mailen.

Een klacht

Wij doen er alles aan om goede zorg te leveren. Zorg waar u als patiënt tevreden over bent. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de zorg op de huisartsenpost of de chronische ketenzorg. Als dat zo is, horen wij dat graag van u. Wij vinden het belangrijk om naar uw ervaring te luisteren en onze dienstverlening te verbeteren waar dat mogelijk is.

Bespreek uw klacht
Als u een klacht heeft, kunt u deze het beste direct bespreken met degene die het betreft. Vaak leidt zo’n gesprek tot een bevredigende oplossing. Is dat niet het geval, of wilt u uw klacht liever met iemand anders bespreken? Dan kunt u contact opnement met de onafhankelijke klachtenfunctionaris, mevrouw D. Kronemeijer. Ze kan u informatie en advies geven over de mogelijkheden die er zijn om uw klacht kenbaar te maken en zoekt samen met u naar een oplossing.

Klacht indienen
U kunt uw klacht digitaal indienen via het klachtenformulier. De klachtenfunctionaris neemt daarna contact met u op. Zij bespreekt de klacht met u en zoekt samen met u naar een oplossing.
U kunt ook brief schrijven naar:
Vertrouwelijk
Medrie
T.a.v. mevrouw D. Kronemeijer
Postbus 40099
8004 DB  ZWOLLE